بزرگترين مرجع ماشين

بزرگترين مرجع ماشين
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترين مرجع ماشين و آدرس akhbarkhodro.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
لینک های مفید

 

محصولي به روز شده از مرسدس بنز

نمره قبولي براي شهر‌ متحرك

جام جم آنلاين: ون از آن دسته خودروهايي است كه به دليل برخورداري از فضاي داخلي قابل توجه، كاربردهاي گسترده‌اي دارد. از وسيله حمل و نقل مطمئن در سفرهاي برون‌شهري و طولاني‌مدت گرفته تا سرويس جابه‌جايي كاركنان ادارات و شركت‌ها. محصول جديد و به روز شده مرسدس بنز به نام ويتو (Vito)‌ نيز از اين قاعده مستثنا نيست.

ون ويتو كه اكنون و در مقايسه با نسخه‌هاي قبلي اقتصادي‌تر و به‌روزتر شده است، با بهره‌گيري از موتورهاي جديد و سيستم نوين انتقال توان حركتي، نه‌تنها ضريب آلايندگي پايين‌تري دارد، بلكه سطح عملكرد آن نيز تا 15 درصد نيز افزايش يافته است. در حقيقت مي‌توان به جرات گفت ون ويتو يكي از قابل اطمينان‌ترين ون‌ها در صنعت خودروسازي امروز است.

تحول در سيستم روشنايي

در نسل جديد ون ويتو سيستم روشنايي يكي از بخش‌هايي است كه بيشترين به‌روزرساني در آن ديده مي‌شود. تلفيق لامپ‌هاي زنون با چراغ‌هاي LED و استفاده از سيستم افزايش نور و تميزكننده چراغ‌هاي جلو بخوبي نشان از اين تحول چشمگير دارد. نسل جديد اين ون در 3 اندازه مختلف طولي طراحي شده است كه در هر‌يك از اين مدل‌ها به تناسب طول خودرو، در آرايش سيستم روشنايي خودرو تغييراتي ديده مي‌شود.

ارتفاع هر يك از اين مدل‌ها تنها يك متر و 90 سانتي‌متر است و به دليل رعايت استاندارد تعريف شده هدايت آن در پاركينگ‌هاي چند طبقه و حتي زيرزميني و شستشوي آن در كارواش‌ها بدون هيچ گونه مشكلي انجام مي‌شود.

در اين خودرو سيستم گرمايش و سرمايش و در كل تهويه هواي مطبوع با اصلاحات قابل توجهي همراه شده و حتي صفحه نمايشگري نيز براي اين منظور در نظر گرفته شده است.

معمولا در خودروهايي در اين حد و اندازه، برخورد با موانع عادي است كه علت اصلي آن عدم اشراف كامل راننده به محيط اطراف است. با اين حال در ون ويتو از دوربين پيشتيباني استفاده شده است تا راننده كاملا در جريان آنچه اطراف خودرو مي‌گذرد، قرار داشته باشد.

لنز اين دوربين به طرز هنرمندانه‌اي در در عقبي خودرو جاسازي شده است و به اين ترتيب راننده مي‌تواند با خيالي آسوده مانورهاي لازم را با خودرو بدهد.

مجموعه‌اي از سرگرمي‌ها

در خودرو امكانات مختلفي براي تفريح و سرگرمي راننده و ساير سرنشينان در نظر گرفته شده است. سيستم هندزفري بلوتوث و كنترل صوتي اين امكان را به راننده مي‌دهد تا بدون از دست دادن كنترل خود بر فرمان و هدايت خودرو از گوش دادن به موسيقي‌هاي مختلف و انتخاب آنها لذت ببرد.

در نسخه جديد اين خودرو از سيستم پخش دي‌وي‌دي نيز استفاده شده است تا مجموعه سرگرمي‌هاي درون آن تقريبا كامل شده باشد.

به عقيده كارشناسان مرسدس بنز، سرگرم كردن شمار قابل توجهي از سرنشينان در يك خودروي ون كار ساده‌اي نيست و در اين ميان استفاده از يك سيستم پيشرفته پخش موسيقي مي‌تواند بهترين انتخاب در نظر گرفته شود.

نمره قبولي براي مصرف سوخت

خودروهايي كه در رديف سيستم‌هاي ون قرار مي‌گيرند عمدتا از مصرف سوخت قابل توجهي برخوردارند. علت هم كاملا روشن است، چون در حقيقت ما با يك خودروي درون‌شهري با ابعاد متعارف سر و كار نداريم، بلكه بيشتر اتوبوس كوچكي را مشاهده مي‌كنيم كه انبوهي از سرنشينان را در خود جاي داده است. اما در نسخه جديد ون ويتو مصرف سوخت به ميزان قابل توجهي كاهش يافته و به 71/7 ليتر به ازاي طي مسافت يكصد كيلومتر رسيده است.

بدون شك اين رقم يك برگ برنده مهم براي پروژه ون ويتو و مهندسان آن محسوب مي‌شود. از حيث توليد آلاينده‌هاي كربني نيز مي‌توان به اين خودرو اميدوار بود. توليد 203 گرم گاز دي‌اكسيد كربن در هر يكصد كيلومتر طي مسافت در مقايسه با بسياري از خودروهاي مدرن امروزي ركورد خوبي محسوب مي‌شود.

حداكثر سرعت نه‌چندان دلچسب

نه به عنوان يك نقطه تاريك، اما يك نقطه ضعف در اين خودرو نبايد دنبال حداكثر سرعتي بيش از 200 كيلومتر بر ساعت بود.

ون ويتو از حداكثر سرعت بين 158 تا 191 كيلومتر بر ساعت (با توجه به مدل و ابعاد خودرو) برخوردار است؛ البته بايد توجه داشت كه اين خودرو وزن و ابعادي قابل توجه دارد و به همين دليل است كه صفر تا 100 را در 5/11 تا 1/18 ثانيه ( با توجه به مدل و ابعاد خودرو) طي مي‌كند.

مهندسان مرسدس بنز براي ارتقاي موتور 6 سيلندر اين خودرو تلاش‌هاي زيادي انجام داده‌اند و به نظر مي‌رسد آنچه اكنون ارائه شده است توان رقابت با ون‌هاي پيشرفته ساير برندهاي مطرح را داشته باشد.

صندلي‌هايي كه در اين خودرو به شكل رديف كنار يكديگر چيده شده‌اند با استفاده از اهرم‌هاي مخصوصي خم شده يا به عقب و جلو مي‌روند. به اين ترتيب سرنشينان بدون نياز به استفاده از نيروي قابل توجه و تنها با فشردن اهرم مخصوص مي‌توانند هر كدام از صندلي‌ها را براي پياده يا سوار شدن سرنشين جديد تغيير وضعيت دهند. اين يك امتياز مهم در خودروهاي ون به شمار مي‌آيد، جايي كه معمولا سرنشينان براي استفاده از صندلي‌هاي خودرو با مشكل روبه‌رو مي‌شوند.

حرف آخر

در ون ويتو تلاش شده تا از به روزترين فناوري‌هاي ارتباطاتي استفاده شود. راننده مي‌تواند از يكي از جديدترين سيستم‌هاي تلفن درون خودرو تنها با فشردن شاسي مخصوص نصب شده روي فرمان استفاده كند. چون شاسي نصب شده روي فرمان، كار را براي راننده حتي در سرعت‌هاي بالا راحت‌تر مي‌كند.

ون ويتو انتخابي مناسب براي استفاده‌هاي برون شهري است. استفاده از اين خودرو براي سفرهاي چند روزه به علت فضاي كافي درون آن، يكي از اهداف مهندسان مرسدس بنز در طراحي اين محصول جديد بوده است. البته به كارگيري اين خودرو براي اموري همچون سرويس ادارات نيز يكي از انتخاب‌هاي مناسب مي‌تواند در نظر گرفته شود. نكته‌اي كه درخصوص اين خودرو نبايد فراموش كرد مصرف سوخت كم و مجموعه فناوري‌هايي است كه آن را دوستدار محيط‌زيست كرده است. با توجه به استقبالي كه از اين خودرو از سوي كارشناسان و مشتريان شده است پيش‌بيني مي‌شود مرسدس در آينده‌اي نه‌چندان دور و همزمان با پيشرفت فناوري‌هاي عرصه خودرو به روزرساني‌هاي جديدي در آن انجام دهد.

ون ‌Vito در چند نگاه


صندلي‌هايي كه در اين خودرو به شكل رديف كنار يكديگر چيده شده‌اند با استفاده از اهرم‌هاي مخصوصي خم شده يا به عقب و جلو مي‌روند

 

تلفيق لامپ‌هاي زنون با چراغ‌هاي LED و استفاده از سيستم افزايش نور و تميزكننده چراغ‌هاي جلو ‌ نشان از ‌تحول در سيستم روشنايي ‌دارد

 

در اين خودرو سيستم ‌تهويه هواي مطبوع با اصلاحات قابل توجهي همراه شده و حتي صفحه نمايشگري نيز براي اين منظور در نظر گرفته شده است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار خودرو، ،
برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ضمن عرض خوش آمد خدمت شما كاربر گرامي: تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه مند و ارائه خدماتی مفید در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. افتخار می کنیم که همراه ما باشید. دوستان عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستید ابتدا ما را با عنوان بزرگترین مرجع ماشین لینک کنید و بعد در سمت راست صفحه عنوان و آدرس وبتون رو در تبادل لينك هوشمند وارد كنيد با تشکر اسپایدا مولائی بیرگانی مدیر وبسایت
موضوعات وب
آرشيو مطالب
دی 1394
آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 813
بازدید دیروز : 584
بازدید هفته : 813
بازدید ماه : 2523
بازدید کل : 53773
تعداد مطالب : 906
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1